Milwaukee

24 augustus 2016 - Milwaukee, Wisconsin, Verenigde Staten

Aangekomen in Milwaukee dinsdag einde van de middag. Hier blijven we 2 nachtjes. Onze slaapkamer kijkt uit op het zwembad en we hebben zelfs een woonkamertje. En met pasta bij het ontbijt & een shoppingcenter aan de overkant van de straat en goed hotel dus!

Milwaukee staat bekend om zijn Duitse roots en ook Nederlandse invloeden zijn hier aanwezig en de tweede persoon die we spreken heeft dan ook Nederlandse familie. Wisconsin doet sowieso beetje Europees aan. Kleinere auto's & mindere dikke mensen. Blijft toch weer opvallen dat de contrasten gewoon veel groter zijn dan bij ons.

Woensdag bezoeken we Milwaukee centrum, scoren een donut & shoppen bij de GAP. Tevens bezoeken we de Lakefront Brewery voor lunch & biertje.

Donderdag rijden we naar Miller Park (het stadium van de (hoe kan het ook anders in Milwaukee) Brewers (baseballteam)). Mooi stadion welke aan alle kanten open is, dus kunnen ondanks dat we niet het veld op kunnen, goed een kijkje nemen.

We nemen afscheid van Milwaukee om door te rijden naar onze eindbestemming, Chicago.