Aankomst Chicago

25 augustus 2016 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

We rijden vanuit Milwaukee het noorden van Chicago binnen en rijden eerst naar Wrigley Field, thuisbasis van de Chicago Cubs.
Op onze weg van parkeerplaats naar het stadion komen we langs een firestation en een hele aardige brandweerman vraagt of we even binnen willen komen. Ja dus! De kids mogen in de brandweerauto en krijgen een helm. Vooral Jack wordt er verlegen van !

We nemen, bij het stadion een baseballetje mee als souvenirtje en gaan verder op pad richting Chicago om in te checken bij het hotel en afscheid te nemen van de auto.

Bij het hotel worden onze koffers naar onze kamer gebracht en krijgen we een kamer met een (beetje) lakeview en 2 badkamers. Het hotel ziet er prachtig uit en het is hier zo groot dat zelfs ik hier kan verdwalen. Het zwembad op de 8ste verdieping met terras en cityview is ook erg gaaf!
We eten wat op het terras en duiken vroeg ons bed in. De citytrip Chicago kan beginnen.
De afgelopen 1,5 week roadtrip was bijzonder om met de kids te doen! Toch ook fijn om nu een weekje op dezelfde plaats te zijn & de eerste indruk van Chicago is goed!