En weer thuis!

10 september 2016 - Leunen, Nederland

En weer thuis!

Na onze laatste dag in Chicago op woensdag, zijn we woensdagavond teruggevlogen via Stockholm naar huis. De vlucht liep relaxed en de tijd ging redelijk snel. Voor we het wisten stonden we weer bij het van der Valk hotel waar de vakantie dik 2,5 week eerder was begonnen.

Nu zijn de koffers weer opgeborgen, school en werk is weer begonnen en net de laatste hand gelegd aan het fotoalbum.

Het was een mooie vakantie! Heel erg leuk om dit samen met de kinderen te doen; anders maar zeker zo leuk. Ook mooi om de vakantie via hen te beleven omdat zij allicht heel anders naar plekken en mensen kijken.

Verder is Amerika als vakantieland weer heel goed bevallen! Ook tof om weer een heel ander Amerika te zien als de afgelopen reizen. Het was een hele andere roadtrip dan de andere keren, andere landschappen. Ik denk meer het "echte" Amerika. Veel mensen ontmoet & met ze gepraat; altijd leuk & goed om verhalen van de inwoners te horen.

En dan citytrip Chicago als eindbestemming. 6 nachten geweest en zeker nog niet klaar met deze stad. Na 2 x in overweldigend New York te zijn geweest, heeft Chicago minstens zo'n positieve indruk achtergelaten! Hier komen we zeker nog een keertje terug!

De komende jaren weer mooie plekjes in Europa bezoeken om hopelijk in 2020 de langgekoesterde reis van Denver naar Seattle te gaan maken met z'n viertjes.